عضو حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد؛

مردم خواهان آرامش هستند نه درگیری سیاسی و تقابل جناحی

مجلس سر تعارض با دولت دارد، نه سر تفاهم، همراهی و همفکری/ تقابل‌ها نه برای دولت نه برای مجلس و نه برای آینده این سرزمین مفید نخواهد بود/ توجه به جمهوریت نظام خواست مردم است/ هنوز در حزب اتحاد ملت درباره انتخابات ۱۴۰۰ در حال بررسی هستیم

تهران (پانا) - عضو حزب اتحاد ملت تاکید کرد صدای مردم، دعواها و درگیری‌های سیاسی و تقابل‌های جناحی نیست، بلکه صدای مردم آرامش و کسب شرایط بهتری برای زیستن است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم خواهان آرامش هستند نه درگیری سیاسی و تقابل جناحی

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با پانا به ارائه ۷۰ طرح از سوی نمایندگان در ۶ ماه از عمر مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: «طرح‌های غیرکارشناسی زیادی در مجلس ارائه می‌شود. نمایندگان اگر دلسوز مردم هستند، باید به آینده جامعه، معیشت و اشتغال جامعه فکر کنند نه اینکه بیایند و هیاهو کنند.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به تقابل برخی از نمایندگان با دولت اشاره کرد و ادامه داد: «مجلس یازدهم به طور شفاف و روشن علیه دولت و در تقابل با دولت موضع گرفته است و این را ما در جلسات و موضوعات مختلف شاهد بوده‌ایم، اینطور نبوده است که موضوع، فقط معیشت مردم، نیازهای امروز جامعه از قبیل اشتغال و صنعت و ... باشد. مسلما آنچه برای همه ما ملموس است این است که مجلس سر تعارض با دولت دارد، نه سر تفاهم، همراهی و همفکری.»

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: «اگر این مجلس خودش را نماینده جامعه، نماینده مردم و صدای مردم می‌داند؛ صدای مردم، آرامش و کسب شرایط بهتری برای زیستن است. صدای مردم دعواها و درگیری‌های سیاسی و تقابل‌های جناحی نیست.»

بروجردی اظهار کرد: «اگر مجلس به نیاز مردم علاقه‌مند است و خودش را صدای مردم می‌شناسد، باید به نوع رفتار و تعاملی که از خود بروز می‌دهد، توجه کند.»

عضو حزب اتحاد ملت گفت: «در مقاطع مختلف، به قدری تصمیمات و شعارهایی که در مجلس ارائه دادند، شعارهای مخرب بود که صدای رهبر انقلاب هم درآمد و تاکید کردند کسانی که در تقابل با دولت قرار می‌گیرند، این کارشان جنبه تخریبی دارد.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: «احساس می‌کنم اگر قرار است آینده روی خوشی به مردم نشان دهد و جامعه بتواند به آرامش کامل برسد آنهم در شرایطی که سایه مرگ بالای سر مردم سنگینی می‌کند و همه نگران و ناراحت از شرایط زیستن هستند، در چنین شرایطی، این تقابل‌ها نه برای دولت نه برای مجلس و نه برای آینده این سرزمین مفید نخواهد بود.»

اشرف بروجردی با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: «طبق این طرح، نقش و سهم مردم در تصمیم‌گیری اندک خواهد شد و باعث زیر سوال بردن جمهوریت نظام می‌شود. توجه به جمهوریت نظام خواست مردم است و ما در این شرایط نمی‌توانیم قوانینی را تصویب کنیم که تخریب‌گر این مسأله باشد و باعث از رفتن صدای واحد شود. این مشکلی است که حتما باید توجه ویژه به آن داشته باشیم.»

اشرف بروجردی، عضو حزب اتحاد ملت در پایان به برنامه‌های انتخاباتی این حزب اشاره کرد و گفت: «کماکان در حال بررسی هستیم و هنوز تصمیم نهایی درباره هیچ‌ چیزی گرفته نشده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار