عارف: کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست

تهران ( پانا) - محمدرضا عارف نماینده پیشین مجلس در توئیتی با تاکید براینکه اوج شیوع پاندمی کرونا زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست، گفت کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
عارف: کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست

به گزارش ایرنا، عارف پنجشنبه شب در این توئیت افزود: امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود، چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.

او ادمه داد: ‏امروز بر همه ما ضروری‌ست که به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه رییس‌جمهوری عمل کرده و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان و به خاطر ایران بی‌تفاوت نباشیم.

‏عارف گفت: امروز متاسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به‌جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و رییس‌جمهوری!

نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست.

عارف افزود: به عنوان یک معلم کوچک، از همه شما درخواست می‌کنم دولت را در طرح ممنوعیت رفت‌وآمد و مدیریت این بلای خانمان‌سوز یاری کنیم. کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار