بصورت ویدیو کنفرانس انجام شد؛

نشست نماینده دانش آموزان دختر عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با وزیر آموزش و پرورش و نماینده مقام معظم رهبری

اهواز (پانا) - به مناسبت افتتاحیه دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دختران قرارگاه استانی و ملی در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان حضور یافتند و با وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، از طریق ویدیو کنفرانس شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست نماینده دانش آموزان دختر عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با وزیر آموزش و پرورش و نماینده مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان خوزستان ،در ابتدای جلسه تعدادی از دانش آموزان دغدغه ها و مطالبات خود را پیرامون مسائل دانش آموزای و دغدغه دانش آموزان حول محور برنامه شاد و مشکلات آن مطرح نمودند.

در ادامه نشست و پس از ارایه گزارشی از فعالیت های این تشکل، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پربار بودن نام اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت: اجتماع این مفاهیم در کنار هم و داوطلبانه بودن حضور در انجمن‌های اسلامی ویژگی نابی است که سطح توقعات ما را از این مجموعه بالا می‌برد. ما با مجموعه ای طرف هستیم که نکات مهمی را در دستور کار خود دارد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری الگوی جنگ برای جوانان باید الگوسازی شود که تشکیلات ما این موضوع را برای جوانان ترسیم می‌کند. نیروسازی و جریان سازی دو راهبرد اساسی است که باید تاکید شود. همچنین هوشمندسازی، شبکه سازی و جبهه سازی نیز باید به این دو راهبرد ضمیمه شود.

در پایان جلسه نیزاز دانش آموزان عضو قرارگاه ملی تقدیر و تشکر شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار