جمع‌آوری شش میلیارد تومان زکات در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه برای مردم همان منطقه هزینه می‌شود و این امر باعث رونق زندگی مردم منطقه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری شش میلیارد تومان زکات در شهرستان اسلامشهر

به گزارش برنا، محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران در مراسم تجلیل از مؤدیان، عاملان و مبلغان شهرستان اسلامشهر که در محل اداره کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا، آسیب‌های اقتصادی به اقشار نیازمند افزایش یافته و پرداخت زکات برای کمک به معیشت نیازمندان تأثیر بسزایی دارد.

او افزود: ضرورت دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند، با همکاری مؤدیان زکات اقدامات مؤثری در جهت رسیدگی به خانواده‌های نیازمند اجرایی شود و زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه برای مردم همان منطقه هزینه می‌شود و این امر باعث رونق زندگی مردم همان منطقه خواهد شد.

در ادامه محمدرضا غضنفری، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر نیز بیان کرد: در این نشست به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها از ده نفر از مؤدیان زکات تجلیل به عمل آمد و گفت: از ابتدای سال جاری شش میلیارد تومان زکات در شهرستان اسلامشهر جمع‌آوری شده و زکات جمع‌آوری‌شده با اولویت تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند، هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، پرداخت جهیزیه زوج‌های نیازمند و کمک هزینه درمانی بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است.

او تصریح کرد: سال گذشته نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در شهرستان اسلامشهر جمع آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار