معاون سیاسی،اجتماعی استانداری تهران :

بروز جنگ روانی در کنار تحریم و جنگ اقتصادی به دنبال شیوع ویروس کرونا

اسلامشهر(پانا) - کشور ما در دوران شیوع کرونا ویروس، تحریم و جنگ اقتصادی را در کنار جنگ روانی پیش رو دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بروز جنگ روانی در کنار تحریم و جنگ اقتصادی به دنبال شیوع ویروس کرونا

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران برگزارشد، در سخنانی با اینکه شهروندان می‌بایست سطح مراقبت و هوشیاری خود را در مقابله با این ویروس بالا ببرند، اظهارکرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنگ خطری برای همگان محسوب می‌شود.

او در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان با مشارکت کلیه نهادها و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: در طول مدت ابتلاء جامعه به ویروس کرونا 30000بسته معیشتی را در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات توزیع کردیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: تعداد8500 فقره بازرسی بهداشتی،حرفه‌ای، غربالگری12000نفرهمراه با ثبت‌نام 58000نفر رادر سامانه سلامت داشتیم.

مرسلپور افزود: در تمامی دوران شیوع کرونا ویروس پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) منطقه جهت خدمت رسانی به بیماران با وجود مشکلات و کمبود کادر درمانی خوش درخشیدند.

در ادامه جلسه، شکرا...حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران نیز در سخنانی تأکید کرد: از جمله مشکلات اساسی کشور ما در دوران شیوع کرونا ویروس، تحریم و جنگ اقتصادی را هم داریم و در بعضی موارد هم با قراردادن دولت در مقابل مردم با جنگ روانی نیز رو به رو هستیم.

او بیان کرد: با وجود تمامی این مشکلات دولت و استانداری تهران در حد توان خود با استفاده از منابع ارزش افزوده،کمک‌های معیشتی سازماندهی شده، پرداخت بیمه بیکاری و تسهیلات به واحدهای تولیدی و سایر برنامه‌ها سعی کردند به جامعه در راستای مقابله با ویروس کرونا و حل حتی المقدورمسائل اقتصادی به همگان یاری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: اعتقاد داریم با تعطیلی دو هفته‌ای نمی‌توان کرونا را کامل متوقف کرد، لیکن با تبلیغات گسترده صدا و سیما شاید بتوان به کادر خسته پزشکی و درمانی کشور کمک کرد.

حسن بیگی خاطر‌نشان کرد: اکنون در شرایط فعلی کشور همگان باید عزم خود را جزم کرده و با رعایت محدودیت‌های در پیش‌رو و حمایت همه جانبه ادارات، ارگان‌ها و نهادهای کشور از دست رفتن تعداد بیشتری از هموطنان جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار