مجازات قانونی در انتظار مسئولانی که ترک فعل کنند

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت امروز ما در استان زنجان شاهد توفیقات بالایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم هستیم و وضعیت استان نسبت به گذشته شرایط مطلوبی دارد. نباید از آسیب های اجتماعی غفلت کنیم و استان می تواند در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در کشور نمونه باشد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مجازات قانونی در انتظار مسئولانی که ترک فعل کنند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز شرایط کرونای کشور ، شرایط خاصی است افزود :اقدامات پیشگیرانه در این حوزه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی برای رعایت فاصله های اجتماعی و مسائل بهداشتی امری ضروری است.
رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با تسلیت درگذشت همکار قضایی مرحوم محمد احمدی از قضات توانمند دادگستری و همچنین کادرنیروی انتظامی استان بر اثر ابتلا به کرونا و شهدای حوزه سلامت ،اتخاذ تصمیمات منطقی ،واقعی و پیشگیرانه در شرایط کنونی کشور را خواستار شد
صادقی نیارکی با اشاره به اینکه امروز نیازمند جلب رضایت عمومی مردم نسبت به حاکمیت هستیم اظهار داشت: ترک فعل توسط مسئولان منجر به نارضایتی خواهد شد و قانون برای این افراد مجازاتهایی پیش بینی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار