مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

اعتماد به جوانان در سپردن مسئولیت ها، عصاره بیانیه گام دوم انقلاب است

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با وجود برنامه های خوبی که در حوزه تربیت دینی انجام شده، تا رسیدن به آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی اجرای دقیق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد به جوانان در سپردن مسئولیت ها، عصاره بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه کارگروه گام دوم انقلاب با اشاره به بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در این بیانیه اعتماد به جوانان و سپردن امور به آنان بسیار جدی و مورد تأکید است.

وی با تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین در نظام آموزشی و تربیتی کشور خاطرنشان کرد: همه برنامه های آموزش و پرورش ذیل سند تحول بنیادین است و تربیت تمام ساحتی در همه ارکان نظام تعلیم و تربیت مورد توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مکمل برنامه سند تحول بنیادین است و توجه به امور پرورشی و تربیتی از تأکیدات دولت تدبیر و امید و مسئولان آموزش و پرورش است.

رحمتی با تشکر از مشارکت همه نهادهای سیاسی و فرهنگی در کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش اظهار کرد: پرهیز از صف کشی های سیاسی و اجرای فرامین رهبری انقلاب رمز موفقیت کشور در شرایط کنونی است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کرونایی فعالیت آموزشی و تربیتی در قالب تولید محتوا در بستر شاد و سایر فضاهای مجازی در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار