رییس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش عشایری استان منصوب شد

زاهدان (پانا) - ابوالفضل حیدری امین معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش عشایری سیستان و بلوچستان امروز طی ابلاغی از سوی محمود همت مدیر سازمان دانش آموزی استان به عنوان رییس سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش عشایری استان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش عشایری استان منصوب شد

محمود همت در این مراسم که با حضور مدیر آموزش و پروش عشایری استان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش ما این است که به موازات فعالیت های آموزشی در راستای تحقق سند تحول بنیادین فعالیت های مکملی را برای تربیت اجتماعی دانش آموزان انجام دهیم.

وی ادامه داد: بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان شایسته است که کلیه فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای رسیدن به این هدف انجام می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جذب و ساماندهی دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان، آموزش حرفه خبرنگاری به دانش آموزان در خبرگزاری پانا و همچنین تربیت اجتماعی آنان در قالب مجلس دانش آموزی از مهمترین اقدامات این سازمان در راستای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان به عنوان انسان هایی مسئولیت پذیر و در شان جامعه اسلامی است.

همت به نحوه فعالیت مجلس دانش آموزی در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر پارلمان استانی و 6 نماینده استان در مجلس دانش آموزی کشور، امسال برای اولین بار قرار است در 12 شهرستان استان که بیش از 50 مدرسه دخترانه و پسرانه دارند در دو مقطع متوسطه اول و دوم مجلس دانش آموزی ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت های سازمان دانش آموزی در بین دانش آموزان مناطق عشایری اظهار کرد: بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) عشایر ذخایر انقلاب اسلامی هستند و قطعا رواج فعالیت های پرورشی در میان دانش آموزان مناطق عشایری به ارتقای فرهنگ عمومی جامعه کمک خواهد کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان همچنین بر لزوم انجام طرح های خوداتکایی این سازمان در مناطق عشایری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار