رییس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان منصوب شد

زاهدان (پانا) - رضابولاغ کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان با حفظ سمت، طی ابلاغی از سوی محمود همت مدیر سازمان دانش آموزی استان به عنوان رییس سازمان دانش آموزی این اداره منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان منصوب شد

محمود همت در مراسم معارفه رییس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان اظهار کرد: تلاش ما این است که به موازات فعالیت های آموزشی در راستای تحقق سند تحول بنیادین فعالیت های مکملی را برای تربیت اجتماعی دانش آموزان انجام دهیم.

وی ادامه داد: بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان شایسته است و کلیه فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای رسیدن به این هدف انجام می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جذب و ساماندهی دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان، آموزش حرفه خبرنگاری به دانش آموزان در خبرگزاری پانا و همچنین تربیت اجتماعی آنان در قالب مجلس دانش آموزی از مهمترین اقدامات این سازمان در راستای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان به عنوان انسان هایی مسئولیت پذیر و در شان جامعه اسلامی است.
همت همچنین بر لزوم انجام طرح های خوداتکایی این سازمان با توجه به ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار