مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد:

اهدای کمک 50 میلیون تومانی به کودک آسیب دیده از حمله گاندو

زاهدان (پانا)- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اعلام کرد سازمان حفاظت محیط زیست به کودک آسیب دیده از حمله تمساح پوزه کوتاه تالابی 50 میلیون تومان کمک کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کمک 50 میلیون تومانی به کودک آسیب دیده از حمله گاندو

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان اظهار کرد: چند ماه قبل یک کودک از اهالی روستاهای میزبان گاندو در کنار آبگیرهای حوزه منطقه حفاظت شده گاندو مورد حمله یک سر تمساح پوزه کوتاه قرار گرفت و از ناحیه دست دچار آسیب شد.

وی افزود: پس از انتشار خبر در همان ساعات اولیه تیم های کارشناسی محیط زیست سیستان و بلوچستان در محل حاضر شدند و بلافاصله پس از اعزام کودک آسیب دیده به مراکز پزشکی برای درمان، پیگیری این اداره کل برای جبران خسارت کلید خورد.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: محیط زیست سیستان و بلوچستان از ماه ها قبل شروع به برگزاری دوره های آموزشی برای جوامع محلی میزبان گاندو و نصب تابلوهای هشدار دهنده جدید کرده بود و همزمان با این حادثه پیگیری های جدی در خصوص جبران خسارت را ادامه داد و اکنون توانسته مبلغ 500 میلیون ریالی به خانواده کودک حادثه دیده کمک کند.

وی در پایان تصریح کرد: پس از تلاش ها و پیگیری های مجدانه این اداره کل و با مساعدت صندوق ملی محیط زیست، کمک 500 میلیون ریالی به خانواده کودک آسیب دیده پرداخت شد، که از این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار