به دنبال امضای تفاهم‌نامه با شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفت؛

رشد 50 درصدی ساخت مرکز جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خرم‌آباد

تهران (پانا) - مرکز فرهنگی هنری جدید شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خرم‌آباد در استان لرستان در مجموعه مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد در حال ساخت است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد 50 درصدی ساخت مرکز جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خرم‌آباد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این مرکز جایگزین کتاب‌خانه قدیمی شماره یک کانون خرم‌آباد است که در سال ۱۳۹۲در طرح نوسازی شهر تخریب شد.

بر اساس این خبر باهدف توسعه مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای تازه تأسیس، فاضل نظری مدیرعامل کانون و حبیب اله طاهر خانی مدیرعامل شرکت تخصصی عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

برای ساخت این مرکز سال ۱۳۹۸زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰مترمربع در سایت مسکن مهر خرم‌آباد بااعتباری بالغ‌بر ۳میلیارد و ۶۲۴میلیون تومان با حمایت استاندار در اختیار کانون قرار گرفت.

به آیین کلنگ‌زنی این مرکز با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون، سید موسی خادمی استاندار استان و جمعی از مسئولان در شهریور سال ۱۳۹۸ برگزار شد و در حال حاضر این طرح با رشد فیزیکی بیش از ۵۰درصد مراحل ساخت آن در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

مرکز جدید کانون دارای سالن آمفی‌تئاتر، سالن کودک، سالن مطالعه نوجوان، امکانات موردنیاز برای استفاده‌ کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی مستقل و... است.

خانواده‌های زیادی در مسکن مهر خرم‌آباد زندگی می‌کنند و کودکان و نوجوانان این منطقه، چشم‌به‌راه افتتاح این مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار