به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل نشستی برگزار شد؛

افزایش آگاهی در مقابله با شرایط بحران در هفته پدافند غیر عامل

بوشهر(پانا)_ نشست مشترک رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان از طریق برنامه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آگاهی در مقابله با شرایط بحران در هفته پدافند غیر عامل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر،به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل جهت افزایش آگاهی و آمادگی برای مقابله با شرایط بحران برای مدیران مدارس منطقه آب پخش به منظور ارتقای آمادگی مجموعه در فضای مجازی شاد با جضورمسئولین و مدیران مدارس منطقه آب پخش برگزار شد.

همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل نشست مشترک رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان جهت افزایش آگاهی و آمادگی برای مقابله با شرایط بحران برای مدیران مدارس منطقه آب پخش به منظور ارتقا آمادگی مجموعه در فضای مجازی شاد با جضور مسئولین و مدیران مدارس منطقه آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار کرد : مدارس یکی از مؤثرترین مکان‌ها برای آموزش پدافند غیرعامل محسوب می‌شوند، بنابراین در وهله اول باید این مقوله را به خوبی شناخته‌ و آگاهی لازم را به مردم در این راستا ارائه کرد.

اکرم پاپری بیان کرد: امروزه همه مردم از جمله مسئولین دستگاه های اجرایی باید در این امر با ارزش همکاری نموده و با فرهنگ سازی و افزایش توان علمی و عملی خود آن را به عنوان یک فرهنگ خاص معرفی کنند.

پاپری تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصت ارزشمند و با ارزشی است که تمامی استعدادها در همه ابعاد در طبق اخلاص باید قرار بگیرند، در این صورت اقدامی مؤثر و مهم در جهت نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار