کرونا در مازندران: آمار بستری‌شدگان به ۸۳۹ نفر رسید

۱۹۵ نفر علائم حاد تنفسی دارند

ساری (پانا) - با بستری شدن ۱۴۴ بیمار جدید کرونایی، آمار بستری‌شدگان در مازندران به ۸۳۹ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کرونا در مازندران: آمار بستری‌شدگان به ۸۳۹ نفر رسید

روز گذشته استانداری مازندران اعلام‌ کرد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مبنی بر اعمال محدودیت‌هایی از مبادی ورودی تهران و البرز به سمت شمال؛ گذر از این مبادی به شمال از روز دوشنبه تا روز جمعه ممنوع شد و از ساعت 12 دوشنبه به اجرا درآمد.

در عین‌حال نیروی انتظامی موظف شد که از ورود خودروهای با پلاک تهران و البرز به مازندران از جاده‌های اصلی و حتی فرعی جلوگیری کند و متخلفان نیز بر اساس این مصوبه جریمه شوند.

اطلاعیه امروز ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران نشان از افزایش بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این استان دارد.

طبق اعلام این ستاد، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۲۲ نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

ظرف همین مدت ۱۴۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

هم اکنون ۶۷۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۱۵۴ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند که از این تعداد ۱۹۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار