به مناسب یوم الله ۱۳ آبان؛

آیت‌الله اختری: یوم‌الله ۱۳ آبان منجر به اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان واقعی کشور می‌شود

تهران (انا) - رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت یکی از ثمرات یادآوری روز ۱۳ آبان ‌اینکه تبلیغات افرادی که همواره تلاش می‌کنند از غرب عروسک‌زیبایی برای مردم‌ بسازند، نقش برآب می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله اختری: یوم‌الله ۱۳ آبان منجر به اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان واقعی کشور می‌شود

به گزارش روابط عمومی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، آیت‌الله اختری، دبیرکل پیشین مجمع جهانی اهلِ‌بیت با بیان اینکه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان منجر به اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان واقعی کشور می‌شود، گفت: یکی از ثمرات یادآوری روز ۱۳ آبان اینکه تبلیغات افرادی که همواره تلاش می‌کنند از غرب عروسک‌زیبایی برای مردم‌بسازند، نقش بر آب می‌شود.

آیت‌الله محمدحسن اختری در سخنانی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: ۱۳آبان در تاریخ انقلاب روز مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار شناخته می‌شود، زنده نگه داشتن این خاطره برای آن است که مردم ما با جنایاتی که آمریکا علیه ایران، مردم دنیا و همه مسلمانان جهان داشته‌اند، آشنا شوند. ۱۳ آبان در کشورمان با چند برجستگی کامل به یادماندنی شده است، یکی مسئله ۱۳ آبان سال ۴۳ است که در آن سال و ماه، حضرت امام (ره) به دستور آمریکایی‌ها بازداشت و از کشور تبعید شد و حداقل ۱۴ سال دوری از ایشان به مردم ما تحمیل شد و بدین طریق بر کشورمان ظلم روا داشته و از دولت بی عرضه و مزدور پهلوی در آن روزگار حمایت کردند.

وی افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۷ جنایات رژیم پهلوی نسبت به دانشجویان و حمله به دانشگاه‌ها و مدارس ما صورت گرفته است، در ۱۳ آبان یک سال بعد از انقلاب نیز ماجرای تسخیر لانه جاسوسی و کشف اسناد خیانت‌های آمریکا به ملت ایران رخ داد. البته جنایات آمریکا علیه ملت ایران در همین حوادث آبان ماه سال‌های مختلف محدود نمی‌شود و حمله به هواپیمای مسافربری، تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم اقتصادی از جمله دیگر دشمنی‌و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با بیان اینکه جنایات آمریکایی‌ها تنها علیه ملت ایران نبوده و نیست، گفت: آنها نسبت به مردم فلسطین، لبنان، عراق، فغانستان و سوریه داشته‌اند و در تربیت و تحمیل گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده در منطقه نیز نقش پررنگی ایفا کرده‌اند. حمایت آمریکا از بمباران و انجام جنایت در یمن که بیش از ۵ سال ادامه یافته است را نباید از یاد ببریم. آن‌ها با فروش وسایل نظامی به کشورهای امارات و عربستان، انجام آموزش‌ها و اطلاعات؛ علیه مردم مظلوم یمن جنایت می‌کنند.

وی افزود: یادآوری روز ۱۳ آبان با برگزاری مراسمات وبیناری و آماده سازی فضای شهری در برهه زمانی کنونی که با شیوع کرونا مواجه هستیم، می‌تواند برای نسل جدید که هیچکدام‌ از این جنایات را ندیدند، آگاهی‌بخش باشد. گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان می‌تواند توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران و مسلمانان را بازگو کند، با یادآوری چنین مراسماتی است که نسل جدید متوجه می‌شوند اگر امروز شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود، بخاطر چیست؟ آمریکا هم اکنون با همکاری رژیم صهیونیستی، فرانسه و انگلیس در حال ادامه جنایات خود در کشور‌های مسلمان و مستضعف همچون لیبی، یمن، فلسطین، سوریه و عراق است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اهانت رییس جمهور فرانسه تصریح کرد: این اسائه ادب به ساخت قرآن کریم و پیامبر جزو توطئه‌های نظام استکباری غرب علیه مسلمانان است که باید در برابر این اقدامات روشنگری و اتحاد داشته باشیم. هم اکنون که جهان و به تبع آن ایران ‌با پاندمی ویروس کرونا مواجه است، آمریکا با کارشکنی و مانع ورود دارو و کالا‌های پزشکی و درمانی برای مداوای بیماران به کشور می‌شود. لذا تشریح این تحریم‌های اقتصادی سنگین علیه ایران و تبعاتی که دارد باید در مراسماتی اینچنیی برای نوجوانان و جوانان که تازه در حال پاگذاشتن به عرصه اجتماع هستند و کم کم مسئولیت می‌پذیرند، باید بازگو شود.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات یادآوری روز ۱۳ آبان ‌اینکه تبلیغات افرادی که همواره تلاش می‌کنند از غرب عروسک‌زیبایی برای مردم‌ بسازند، نقش برآب می‌شود، گفت: گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت هرساله، موجب انسجام بین طیف‌ها و طبقات مختلف جامعه از سیاسیون، مسئولان، کارگران، اساتید و محققان در مقابل دشمنان این نظام و انقلاب می‌شود و افکار مختلف در جامعه به هم نزدیک می‌شوند.

آیت‌الله اختری گفت: گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان منجر به اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان واقعی کشور می‌شود. در عوض دشمنان می‌فهمند این ملت تاچه حد مقاوم و قدرتمند هستند که با این همه توطئه و دشمنی توانسته‌اند در خیلی از مراحل علمی و تکنیکی دست بالا را در منطقه و جهان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار