مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱ اعلام کرد:

پویش "هر دانش آموز یک خصلت محمدی(ص)" در منطقه1 برگزار می شود

تهران (پانا) - زهرا سیف، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک از برگزاری پویش «هر دانش آموز یک خصلت محمدی(ص )» و همایش مجازی «ما دانش آموزان مکتب امام صادق، یک اندیشه یک امید» در منطقه یک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش "هر دانش آموز یک خصلت محمدی(ص)" در منطقه1 برگزار می شود
زهرا سیف، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک در گفت و گو با پانا گفت: ضمن تبریک ایام مبارک ماه ربیع و به مناسبت تقارن خجسته میلاد با برکت رسول مهربانی و رحمت للعالمین، حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزند گرامیش حضرت امام جعفر صادق علیه السلام رئیس مکتب شیعه با مناسبت روز دانش آموز، پویش هر دانش آموز یک خصلت محمدی (ص ) و همایش مجازی ما دانش آموزان مکتب امام صادق( ع ) یک اندیشه یک امید، در مدارس منطقه یک در حال برگزاری است.
وی افزود: این پویش و همایش با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و یادآوری برای اقشار جامعه با مکارم اخلاق و خصلت های محمدی (ص) و آشنایی هر چه بهتر دانش آموزان با مکتب ناب جعفری و اهمیت فراگیری علم و دانش و بصیرت افزایی، ایجاد برکت معنوی، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود.
سیف در ادامه تصریح کرد: همایش «ما دانش آموزان مکتب امام صادق( ع ) یک اندیشه یک امید»، با محوریت علم آموزی، استکبارستیزی، معرفت و بصیرت، در دو بخش ادبی و هنری برگزار می‌شود که شامل نقاشی، مقالات، تولید پادکست، طراحی پوستر و شعر است.
وی اضافه کرد: مخاطب پویش «هر دانش آموز یک خصلت محمدی (ص)» همه دانش آموزان بخصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی است که با تولید پادکست، نقاشی، داستان، شعر می توانند در این پویش شرکت کنند.
در پایان مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک ابراز امیدواری کرد که با برگزاری برنامه های جذاب و بانشاط و پرمحتوا هر چه بیشتر نسل نوجوان و جوانمان را با مکارم اخلاق که برجسته ترین نمونه کمال انسانی و شایسته ترین الگوی آن حضرت محمد صلی الله علیه و آله هستند آشنا کنیم و الگوی عملی برای ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار