پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در پیامی ضمن پاسداشت مقام رفیع شهدای بسیجی و دانش آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در پیام کورش مودت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکل گیری بسیج دانش‌آموزی در قامت یک نهاد ارزشی، متعالی، ولایت مدار و انسان ساز از برکات انقلاب اسلامی است و این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ و پرورش تا کنون گام هایی بلند در راستای نهادینه کردن ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین دانش آموزان و نوجوانان برداشته است تا آنان به عنوان آینده سازان ایران عزیز اسلامی بتوانند توطئه های دشمنان را خنثی کرده و از آرمان های این نظام مقدس حراست و پاسداری کنند.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درباره نهاد مقدس بسیج می فرمایند: بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد. تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید، فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان را فرزندان عزیز دانش آموزم و دانش آموزان پرتوان و ثابت قدم بسیجی در استان خوزستان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امید آن دارم که در سایه الطاف خداوند متعال و پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) بیش از پیش شاهد رشد، بالندگی و تعالی فرزندان عزیز این سرزمین باشیم .

کورش مودت

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار