مطهری: اکنون وضعیت معلمان بهتر از کادر درمان نیست

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه اکنون وضعیت معلمان بهتر از کادر درمان نیست رویکرد جدید پویش لبخند رضایت را توجه به حوزه پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مطهری: اکنون وضعیت معلمان بهتر از کادر درمان نیست

سردار عباس مطهری در جلسه مشترک ستاد مرکزی با ستادهای استانی کمک‌های مومنانه پیرامون برگزاری «پویش لبخند رضایت» با بیان اینکه اکنون در شرایطی هستیم که با وجود همه گیری کرونا، مردم و بخش‌های مختلف دولت برای مقابله با این ویروس بسیج شدند اظهار کرد: ما در مرحله اول کمک‌های خود مبلغ قابل توجهی از سوی فرهنگیان جمع آوری کردیم. معلمان با وجدان کاری بالا از طریق فضای مجازی آموزش را دنبال می‌کنند.

وی افزود: اکنون وضعیت معلمان بهتر از کادر درمان نیست؛ معلمان شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند اگرچه در حوزه آموزش تلاش بسیاری شده است اما حوزه پرورش نیز نباید روی زمین بماند.

سردار مطهری رویکرد جدید پویش لبخند رضایت را توجه به حوزه پرورش دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند نباید اقدامات آموزش و پرورش و معلمان در این دوران نادیده گرفته شود. ایشان فرمودند هیچ عنصری به اندازه معلم در جامعه تاثیرگذار نیست لذا نباید به آنان لطمه وارد شود.

به گزارش پانا، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور معلمان را وسیله پیشرفت کشور بیان کرد و افزود: در آموزش و پرورش باید به بحث پرورش توجه شود این موضوع انتظار مقام معظم رهبری نیز هست. باید در بسیج تهدیدها را رفع و به فرصت تبدیل کنیم.

وی اشاره کرد: هدف این پویش ایجاد یک نهضت همگانی مستمر برای کمک به جامعه معلمان و آموزش و پرورش برای اجرای بهینه فعالیت‌های پرورشی در کرونا و مقابله و ترمیم زیان‌های کروناست. این پویش دو محور دارد؛ باید از معلمان مانند کادر درمان تقدیر شود، نهضت همگانی معلم یاری برای ارتقای پرورش و آموزش در کرونا.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار