کارشناس قرآن، عترت و ‌نماز ناحیه یک شهرری:

موضوع امام‌شناسی با محوریت امام‌عصر(عج) در مسابقات قرآنی امسال مورد توجه ویژه‌ای است

شهرری(پانا)- کارشناس واحد قرآن، عترت و ‌نماز ناحیه یک شهرری ضمن تشریح موضوعات حائز اهمیت مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی، از آغاز ثبت‌نام کتاب‌های قرآنی برای مسابقات امسال قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
موضوع امام‌شناسی با محوریت امام‌عصر(عج) در  مسابقات قرآنی  امسال مورد توجه ویژه‌ای است

سعیده‌رزاقی، کارشناس قرآن، عترت و ‌نماز ناحیه یک شهرری به پانا گفت: حدود یک‌سوم از تعداد کل مدارس ناحیه یک ری در این مسابقات شرکت کرده‌اند و درخواست کتاب داده‌اند، پس از استقبال مطلوبی که در این زمینه داشتیم به تعداد ۱۱۶۵ جلد کتاب را به وزارت آموزش و پرورش سفارش دادیم. کتاب‌های نورباران، حفظ موضوعی قرآن، صحیفه‌سجادیه از جمله این کتاب‌ها هستند. همچنین کتاب جدیدی که امسال از سوی واحد قرآن، عترت و نماز اداره کل شهرستان‌های استان تهران برای ما ارسال شده کتابی است با موضوع امام‌شناسی با محوریت امام‌عصر(عج) به‌نام «خسروخوبان» که در طرح مسابقه قرآنی مصباح‌الهدی امسال نیز به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: می‌توان گفت مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین مسابقات قرآنی کشور به شما‌ر می‌رود که شرکت‌کنندگان یعنی دانش‌آموزان کلیه مدارس منطقه در این مسابقات با علاقه شرکت می‌کنند.

رزاقی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی بسیار مفید و ارزشمند است و امیدوار هستیم معاونین و مربیان مدارس بتواند دانش‌آموزان را بیش از پیش به قرآن جذب و به شرکت در این مسابقات ترغیب کنند.
در ادامه این کارشناس در خصوص نحوه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و ‌نماز امسال اظهار کرد: امسال باتوجه به شرایط ویروس کرونا، مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شود و فایل‌ها در قالب پی‌دی‌اف به‌طور رایگان توسط مدیران مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآنی واحد قرآن، عترت و نماز در آذر‌ماه امسال برگزار می‌شود.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار