مدیرکل سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی کشور :

لزوم تجهیز بهتر مرکز یادگیری محلی باهنر ملارد

ملارد(پانا)- مدیرکل سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی کشور و معاون سواد‌آموزی اداره کل شهرستانهای استان تهران در دیدار از مرکز یادگیری باهنر ملارد بر مجهز نمودن بیشتر این مرکز تأکید کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تجهیز بهتر مرکز یادگیری محلی باهنر ملارد

عابدین بازگیر ضمن برشمردن نقش پررنگ حمایتی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در پیشبرد اهداف سوادآموزی در این شهرستان بر لزوم تجهیز بهتر و بیشتر این مرکز اشاره کرد. او گفت: در راستای اجرای طرح پیوند سواد و زندگی، تلفیق آموزه‌های علمی با توانمندی‌های عملی با هدف درامدزایی، می‌بایست در رأس اهداف پیش رو در این مرکز قرار گیرد.
بازدید از گلخانه‌ موجود در این مرکز و کتابخانه از دیگر موارد قابل ذکر در این جلسه بود. تجهیز بخش اعظم کتابخانه با کتابهایی با مضامین و مفاهیم در خور نوسوادان و کم‌سوادان و بکارگیری مسئول کتابخانه و سایر عوامل اجرایی آن، از بین سوادآموزان، «به ویژه» دوره انتقال به منظور مهارت‌آموزی حرفه‌ای و تهیه شناسنامه برای محصولات گلخانه و باغچه صیفی‌جات و اتخاذ تدابیر لازم جهت روانه‌سازی محصولات آن به بازار فروش، مورد تأکید مدیر کل اداره دوره‌های سواد‌آموزی بود.
در این بازدید امکان‌سنجی سومین مرکز یادگیری در شهرستان ملارد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

زینالی، معاون سوادآموزی اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، نیز در خصوص حضور فعالانه در جلسات شورای پشتیبانی شهرستان، بر لزوم همکاری تمامی نهادها و ارگانهای سطح شهر در پیشبرد اهداف سوادآموزی در شهرستان تاکید کرد.

جعفری، رییس اداره دوره‌های سواد‌آموزی سازمان نهضت سواد‌آموزی نیز در خصوص حجم‌ های ابلاغ شده به مراکز یادگیری و لزوم تسریع در امر کلاس‌گذاری و تعیین تکلیف قراردادهای مربوط به مراکز یادگیری نیز نکاتی را خاطرنشان کرد.
افشونی، رییس اداره دوره‌های سوادآموزی و اسفندیاری کارشناس معاونت سوادآموزی شهرستانهای استان تهران، نیز در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش آمده از جمله موضوع توزیع حجم در شهرستان‌ها و سامانه تحت وب مواردی را ذکر کردند. فیروزان، از کارگردانان صدا و سیما نیز بهمراه تیم سازمان نهضت سوادآموزی، بمنظور امکان‌سنجی فضا و امکانات موجود در مرکز یادگیری محلی باهنر، به‌منظور تهیه مجموعه فیلم چند قسمتی با مضامین مرتبط با حوزه سوادآموزی نیز در این جمع حضور داشت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار