376  کارآفرین به چرخه اقتصادی سیستان و بلوچستان وارد شدند

زاهدان (پانا) -مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان عنوان کرد از ابتدای سال با امضای تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و بنیاد برکت، تاکنون 376 نفر در سیستان و بلوچستان کارآفرین شدند و برای جوانان دیگر اشتغال زایی کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
376  کارآفرین به چرخه اقتصادی سیستان و بلوچستان وارد شدند

ادریس دینارزهی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: محل اصلی اجرای تفاهم نامه بیشتر در روستاهای سیستان و بلوچستان است که تلاش شده تا هدف روستای بدون بیکار محقق شود.

دینارزهی با اشاره به اینکه برای توسعه اشتغال در سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات این تفاهم نامه حدود 50 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: تاکنون به 376 نفر، تسهیلات به مبلغ کلی 13 میلیارد و 500 میلیون تومان و با کارمزد 4 درصد پرداخت شده است.

وی توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و ایجاد کسب و کار برای مردم بومی را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد و اظهار کرد: در تلاشیم با اجرای مفاد این تفاهم نامه بتوانیم شغل های بومی در سیستان و بلوچستان را احیا و از کسب و کار های نوپا هم حمایت کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: از جمله طرح هایی که تاکنون زیر چتر این تفاهم نامه قرار گرفته است می توان به توسعه هنر سوزن دوزی، تولید پوشاک، تولید ماسک، پرورش دام و طیور، پرورش زنبور عسل و مشاغل خدماتی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار