معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

13 آبان برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است

قرچک (پانا)- معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از لزوم فرهنگ‌سازی برای این روز مهم با توجه به شرایط موجود کرونایی از روش های مختلف در فضای مجازی و بستر فضای مجازی شادسخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهدی دهقانی در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان روز استکبارستیزی گفت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی آمریکا است، روز ۱۳ آبان برگ زرینی است در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران که سفارت شیطان بزرگ آمریکا توسط دانش‌آموزان و دانشجویان تسخیر شد.

دهقانی در ادامه افزود: با توجه به شرایط موجود کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد محدودیت‌های شدید در ایجاد فاصله اجتماعی امسال راهپیمایی روز ۱۳ آبان را نخواهیم داشت. باید این روز مهم با توجه به شرایط موجود کرونایی از روش‌های مختلف و فرهنگ‌سازی شود که فضای مجازی و بستر فضای مجازی شاد ترویج دهیم.

او تصریح کرد: برنامه ها محتواهای اجرایی از طریق فضای مجازی شبکه آموزشی شاد اجرا گردد بر این اساس جشنواره و مسابقات جذاب و متنوعی بر اساس بوم شهرستان در نظر گرفته شد که در رشته‌‌های آوایی، هنری، تجسمی، رسانه و دلنوشته و خاطره‌نویسی برگزار می‌گردد. همچنین مسابقه بزرگ هم نوا با حاج قاسم تولید نماهنگ استکبارستیزی در راستای معرفی چهره واقعی آمریکا جنایتکار از برنامه مهم روز ۱۳ آبان است که در فضای مجازی و بستر پیام‌رسان شاد انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار