رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده در هنرستان کاردانش شهید فاضل مقدم شهرستان شادگان

شادگان - ( پانا ) - نخستین دستگاه مایع پاش ضدعفونی کننده دست که توسط هنرآموز علی خنافری و هنرجویان خلاق شاغل به تحصیل در هنرستان کاردانش شهید فاضل مقدم رشته الکترونیک صنعتی، طراحی و به مرحله تولید رسیده ، با حضور مدیر آموزش پرورش شهرستان شادگان و مسئولان این اداره رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده در هنرستان کاردانش شهید فاضل مقدم شهرستان شادگان

نخستین دستگاه مایع پاش ضدعفونی کننده دست که توسط هنرآموز علی خنافری و هنر جویان خلاق شاغل به تحصیل در هنرستان کار و دانش شهید فاضل مقدم رشته الکترونیک صنعتی، طراحی و به مرحله تولید رسید با حضور مدیر آموزش پرورش شهرستان و مسئولان اداره رونمایی شد.

دومین جلسه شورای هنرستان کاردانش شهید فاضل مقدم با حضور سید صالح فاضلی مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ، رستمی سرپرست معاونت آموزش متوسطه، حاتم گرالی کارشناس مسئول انجمن اولیا، مقدم کارشناس حراست در محل دفتر این هنرستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاون پرورشی هنرستان ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به اعضاء در مورد موفقیت های ساخت دستگاه الکل پاش و همچنین ساخت برنامه رای گیری در این هنرستان و نقش موثر اعضاء در این توفیقات و همچنین مدیر هنرستان در مورد برنامه ها و راهکارهای مناسب و همکاری همه جانبه کادر هنرستان نیز، گزارشی از وضعیت هنرستان شهید فاضل مقدم ، رشته های موجود در هنرستان کاردانش و نیازهای را توضیح و تبین شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان در مراسم رونمایی از این دستگاه ضدعفونی کننده دست گفت: این دستگاه به‌دست توانای هنر آموزان طراحی شده که قیمت تمام شده آن (هفت میلیون ریال هزینه طراحی و تولید) یک سوم دستگاه‌های مشابه موجود در بازار است.

سید صالح فاضلی تولید داخلی را گامی در راستای توسعه پایدار اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار دانست و اظهار کرد: اتکا به توان و ظرفیت داخلی پیامدهای تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان را کم اثر می‌کند ضمن اینکه مخترعان و دانش آموختگان داخلی نقش مهمی در رونق چرخه اقتصاد و تولید نیز دارند.

او با بیان اینکه تحریم‌ها فرصتی برای توجه به ظرفیت‌های داخلی ایجاد کرده است.
در خاتمه جلسه فاضلی با پیشنهاد مدیریت و شورای هنرستان با ساخت و ساز یک کارگاه و ترمیم انبار و تهیه تجهیزات ضروری و تامین مالی جهت خرید میز دستگاه ایسلوسکوپ موافق و نظر مساعد داشت و متذکر شد که با همکاری نوسازی مصوبات فوق انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار