برگزاری جلسه کمیته پدافند غیر عامل شهرستان نهبندان

بیرجند(پانا)- به مناسبت هفته پدافند غیرعامل که از 5 تا 12 آبان ماه با شعار "مقاومت فعال،تاب آوری حیرت انگیز،ایران قوی" ادامه دارد کمیته پشتیبانی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان با حضور معاونین و کارشناس حراست در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته پدافند غیر عامل شهرستان نهبندان

به گزارش خبرنگار پانا، فرامرز روشندل مدیر آموزش و پرورش شهرستان دراین جلسه گفت : با توجه به تهدیدها و موقعیت حساس کشور،آمادگی و قدرت دفاعی و دفاع غیر نظامی(پدافند غیرعامل) از اهمیت بالایی برخوردار است که تبیین و آموزش مهارت های پدافند غیر عامل را در میان همکاران و در نهایت دانش آموزان ضروری می سازد.

وی افزود: چنان چه دانش آموزان و اولیا و مربیان در این زمینه توانمند باشند دشمنان انقلاب اسلامی را از هر گونه تجاوز و اقدامات جنایتکارانه باز می دارند.

روشندل در ادامه بر مولفه هایی از قبیل ایمان به خدا،وحدت و یکپارچگی و مطیع رهبری الهی و حکیمانه مقام معظم رهبری بودن را در جهت تحقق بیش از پیش اهداف موضوع پدافند غیرعامل موثر دانست.

در پایان نیز بر اطلاع رسانی در شبکه آموزش مجازی دانش آموزان (شاد) جهت بهره برداری و عضویت در سامانه استانی به آدرس @skh-padafand در شبکه شاد که برای آموزش و آگاه سازی دانش آموزان و اولیای محترم و همکاران طراحی شده تاکید گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار