سفارت ایران در ایتالیا مطرح کرد؛

مشکل روادید دانشجویان ایرانی در ایتالیا در حال پیگیری است

تهران (پانا)- سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم از گفت و گو و مکاتبات با مقامات ایتالیایی برای صدور روادید دانشجویان ایرانی خبر داد و اعلام کرد با توجه به درخواست‌های مکرر این دانشجویان از مقامات وزارت امور خارجه برای حل مشکل روادید، اقداماتی انجام شد و در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکل روادید دانشجویان ایرانی در ایتالیا در حال پیگیری است

سفارت ایران در ایتالیا با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد: به دنبال درخواست‌های مکرر دانشجویان برای حل مشکل روادید و طرح با مقامات وزارت امور خارجه ایران، اقداماتی از سوی دستگاه دیپلماسی و این سفارتخانه انجام شد.

به گزارش روز جمعه بخش رسانه‌ای سفارت ایران در رم، در این اطلاعیه سفارت ایراندر ایتالیا یادآور شد: تلاش‌ها و پیگیری‌ها کماکان در جریان است از جمله موضوع ضرورت حل مشکل دانشجویان در گفت‌وگوی مجازی با مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت خارجه ایتالیا مورد تاکید قرار گرفت.

سفارت ایران در ایتالیا افزود: همچنین مکاتباتی با وزارت امور خارجه و وزارت دانشگاه‌ها و علوم ایتالیا انجام و دیدارهایی برنامه‌ریزی شده که نتایج آن متعاقبا به اطلاع می‌رسد.

به گزارش ایرنا، دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های ایتالیا تحصیل می کنند در پی شیوع ویروس کرونا هم‌اکنون در ایران حضور دارند که با مشکل صدور ویزا روبرو شده اند، این مسأله اخیرا موجب حضور اعتراضی این دانشجویان در محوطه وزارت امور خارجه شد.

این دانشجویان خواستار رسیدگی این موضوع از سوی مقامات وزارت امور خارجه ایران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار