مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

اگر کانون های فرهنگی، تربیتی خوب مدیریت شوند، محل مناسبی برای تحقق تعلیم و تربیت خواهند بود

دشتستان (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش دشتستان در دیدار با مدیران کانون های فرهنگی تربیتی این شهرستان عنوان کرد اگر کانون های فرهنگی تربیتی خوب مدیریت شوند می توانند محل مناسبی برای تحقق هر چه بهتر فرآیند تعلیم و تربیت باشند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اگر کانون های فرهنگی، تربیتی خوب مدیریت شوند، محل مناسبی برای تحقق تعلیم و تربیت خواهند بود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در دیدار با مدیران کانون های فرهنگی تربیتی این شهرستان گفت‌: اگر کانون های فرهنگی تربیتی خوب مدیریت شوند می توانند محل مناسبی برای تحقق هرچه بهتر فرآیند تعلیم و تربیت باشند.

سهراب باقری تقویت این کانون ها را زمینه پیشرفت فعالیت های آموزشی و پرورشی جامعه و دانش آموزان دانست و گفت: این کانون ها زیر نظر معاونت پرورشی قرار دارند و باعث فراهم کردن زمینه پیشرفت و به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه دانش آموزان می شود.

وی افزود: ما اگر وظایف خود در آموزش و پرورش را بررسی کنیم می بینیم که به عنوان یکی از مهمترین نهادها و سازمان های رسمی جامعه علاوه بر مسئولیت فراهم کردن زمینه نظام مند و عادلانه کسب تعلیم و تربیت، وظیفه انتقال، بسط و اعتلای فرهنگ عمومی جامعه و شکل دهی به هویت مشترک ایرانی اسلامی در میان همه افراد جامعه را نیز بر عهده داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان انجام این وظیفه را در گرو ایجاد و تقویت کانون های فرهنگی تربیتی دانست و گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی در کنار مدارس و خارج از وقت رسمی آموزش و پرورش با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در پرورش استعدادها و تربیت نسل نوجوان و جوان برای آینده کشور نقش سازنده و تکمیلی خود را ایفا می کنند.

سهراب باقری خاطرنشان کرد: در دنیای امروز که فضای مجازی بیشترین وقت انسان ها، خصوصاً جوانان را به خود اختصاص داده است و اگر به درستی مدیریت نشود خطری جدی برای انحراف آنان و باتلاقی برای نابودی استعدادهای آنهاست نقش کانون ها بیش از پیش به عنوان مکانی سالم و امن برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان نمود پیدا می کند.

وی گفت: بنابراین بر ماست که باتوجه بیشتر به این مکان ها زمینه بهره وری را برای پایه های مختلف دانش آموزی فراهم کنیم تا دانش آموزان عزیز خارج از محدوده مدرسه بتوانند با فنون و هنرهای مختلف آشنا شده و از لحاظ اعتقادی، هنری مسئولیت پذیر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار