در نشست اعضای دبیرخانه کشوری سرگروه های آموزشی مشاوران مطرح شد:

17هزار مشاور در شبکه شاد عضو شدند

تهران (پانا) - عزیزاله بابلی بهمئی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران، فعالیت های اعضای دبیرخانه کشوری سرگروه های مشاوران را در جلسه تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
17هزار مشاور در شبکه شاد عضو شدند

محمد مصطفوی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب­های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش شرح وظایف دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران را در این جلسه بیان کرد.

مصطفوی در این جلسه انجام کارِگروهی، تبیین فعالیت های مشاوران مدارس، شیوه های ارتباط، پیگیر و گزارش گیری از سرگروه های استان ها، پیشنهاد عضویت رئیس اداره مشاوره استان ها در گروههای استان ها و نحوه تعامل و ارتباط مشاور مدرسه با خانواده ها را تشریح کرد.

درادامه بابلی رئیس، اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران و دبیر دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران، بر نظارت پیام ها و محتواهای دریافتی توسط اعضای دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران قبل از بارگذاری در سامانه شاد تاکید کرد. همچنین درباره پیشقدم بودن گروه آموزشی مشاوران، دسته بندی استان ها و تماس با آن ها را سخن گفت. رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران به عضویت 17000 مشاور در سامانه شاد به نام "پیام مشاور" اشاره کرد و افزود: هدف ما تولید محتوا توسط اعضای دبیرخانه نیست، بلکه باید بر محتواهای تولید شده همکاران متناسب با نیاز دانش آموزان نظارت و مدیریت کرده و در کانال جهت استفاده سایر مشاوران قرار دهند.

در پایان محمود حسینی، نماینده وزارت متبوع به جمع بندی شرح وظایف اعضای دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران پرداخت و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار