تقدیر فرماندار و امام جمعه پیشوا از فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران

ورامین (پانا)- طرح‌های پیشگیرانه و کنترل ویروس کرونا را مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان هستیم .

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر فرماندار و امام جمعه پیشوا از فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران

حسین عباسی فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا به همراه حجت الاسلام باقری امام جمعه و امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان طی دیداری با دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از وی و معاونین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای لوح قدردانی نمودند.

رئیس و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا در تقدیر از دکتر زالی و همکارانش، اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های پیشگیرانه و کنترل ویروس کرونا را مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان، مسئولان و ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استان تهران دانسته که نتیجه آن تحقق حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری است.

مسئولان شهرستان پیشوا مقابله با این ویروس را برگزرین دیگری از افتخارات فرهنگ و تاریخ کشور عنوان نموده و از نقش‌آفرینان این حماسه تشکر و قدردانی کردند.

رئیس و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا ابراز امیدواری نمودند این تلاش‌ها علیرغم همه کمبودها با جدیت تداوم یافته تا در سایه الطاف الهی و با همکاری مردم به زودی شاهد شکست و پایان یافتن این بیماری باشیم.

همچنین مسئولان در این دیدار احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی پیشوا و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه را پیگیری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار