انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس خراسان رضوی ، ششم آبان ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

مشهد(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت :انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس خراسان رضوی ، ششم آبان ماه همزمان با مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس خراسان رضوی ، ششم آبان ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، صفدر سلطانی ، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره کل با اشاره به تجربه جدید فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس استان به صورت مجازی گفت: بر اساس اطلاعیه شماره یک ستاد بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی کشور، انتخابات به صورت مجازی و از طریق اپلیکیشنی که تا پایان هفته جاری از سوی وزارت آموزش و پرورش در بستر شبکه شاد بارگذاری خواهد شد،برگزار می شود.

وی در خصوص چگونگی برگزاری فرآیند این دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی تصریح کرد :مدیران مدارس تا زمانی که نرم افزار مربوط به برگزاری انتخابات منتشر می شود ،کانال اختصاصی انتخابات شوراهای دانش آموزی را در بستر شبکه شاد ایجاد و همه دانش آموزانی که در پایه های بالاتر از سوم ابتدایی در حال تحصیل هستند را برای شرکت در انتخابات در این کانال عضو خواهند کرد.

سلطانی با اشاره به لزوم تمهید مقدمات ، اطلاع رسانی و دعوت از دانش آموزان برای شرکت در انتخابات خاطر نشان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا ، بررسی تایید صلاحیت داوطلبان و اعلام لیست نهایی به دانش آموزان نیز در طول این بازه زمانی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص نحوه تبلیغات داوطلبان عضویت در شوراهای دانش آموزی بیان کرد: بارگذاری تبلیغات داوطلبان عضویت در این شورا به صورت فایل صوتی،عکس یا کلیپ با نظارت مدیر و با رعایت موازین و شرایط تا یک روز قبل از انتخابات در کانال مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار