پرهیز از برگزاری نمادین و فرمایشی انتخابات شوراهای دانش آموزی

زهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی در آستانه انتخابات شوراهای دانش آموزی از مدیران مدارس و  مسئولان ادارات آموزش و پرروش سراسر استان خواست تا با جدی گرفتن انتخابات شوراهای دانش آموزی زمینه مشارکت منتخبین را به عنوان بازوهای مشورتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش فراهم آورند و این امر مهم، جنبه فرمایشی و نمادین نداشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پرهیز از برگزاری نمادین و فرمایشی انتخابات شوراهای دانش آموزی

محمود همت به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و در آستانه انتخابات شوراهای دانش آموزی با صدور پیامی توجه دانش آموزان، مدیران مدارس و روسای ادارات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را به چند نکته جلب کرد.

در این پیام آمده است: بدون شک امید همگان به شما دانش آموزان عزیز نوجوان و جوان است تا بتوانید انقلاب اسلامی را به قله های بزرگ خود و آرمان بزرگش یعنی تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) نزدیک کنید.

در ببانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، بیشترین تکیه و امیدواری ایشان به شما عزیزان است و کلمه ای که با فراوانی بسیاری در این بیانیه به کرات بیان شده، واژه «جوان» بود.

از همه دانش آموزان عزیز درخواست دارم تا با جدیت و با شناخت در این عرصه مشارکت فعال داشته باشند.

از کاندیدهای بزرگوار و فرهیخته می خواهم اصول اخلاق انتخاباتی را که یکی از اصول مهم و جدی در عرصه انتخابات است، رعایت کنند.

امیدوارم مسئولان محترم مدارس و ادارات سراسر استان با جدی گرفتن انتخابات شوراهای دانش آموزی زمینه مشارکت منتخبین را به عنوان بازوهای مشورتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش فراهم آورند و این امر مهم، جنبه فرمایشی و نمادین نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار