نخستین جلسه هماهنگی وبینار معاونین و مربیان‌تربیتی مدارس در شهرری

شهرری(پانا) - برگزاری نخستین جلسه هماهنگی وبینار معاونین و مربیان‌تربیتی مدارس با حضور اعضای پرورشی منطقه در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه هماهنگی وبینار معاونین و مربیان‌تربیتی مدارس در شهرری

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: فعالیت‌های حوزه پرورشی با شیوع ویروس کرونا نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه باید فعالیت در این حوزه ملموس‌تر از سال‌های گذشته باشد.

او ادامه داد: انجام فعالیت‌های پرورشی می‌تواند در روزهای سخت کرونایی روحیه شاد و با نشاطی را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد و آن‌ها را تشویق به فعالیت در زمینه‌های مختلف پرورشی و تربیتی کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: شرکت کنندگان این جلسه معاونین‌پرورشی مدارس، مربیان‌تربیتی و نیز مدیران‌مدارسی هستند که خالی از نیروی پرورشی هستند. تاریخ شروع این جلسه روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه ساعت 9 الی 11 صبح و از طریق سایت rey1.ir انجام خواهد شد و جهت اطمینان از امکان اتصال همکاران به وبینار در تاریخ اصلی، روز چهارشنبه مورخ ۳۰ مهر ماه ساعت 8 صبح الی 12 به صورت نمادین این جلسه برگزار خواهد شد تا ایراد‌های جزئی برطرف شود ، بنابراین همه‌ شرکت کنندگان روز چهارشنبه در این بازه زمانی وارد سایت شوند و از شنیدن صدای مناسب و تصویر خوب اطمینان حاصل کنند.

قاسمی‌پور عنوان کرد: این جلسه برای سلامت همکاران و در جهت پیش‌گیری از بیماری همه‌گیر کرونا به صورت غیرحضوری و به صورت وبینار انجام خواهد شد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار