رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با فرمانده انتظامی استان :

نیروی انتظامی برای رسیدن به مقصود نیازمند حمایت است

زنجان (پانا) - حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی که در دیدار با فرمانده انتظامی استان که دادستان مرکز استان، معاونین و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه نیز حضور داشتند، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی زحمتکشان و امیدآفرینان در عرصه نظم و امنیت از خدمات ارزشمند مجموعه نیروی انتظامی تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی برای رسیدن به مقصود نیازمند حمایت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی بابیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای حاکمیت حفظ سرمایه‌های نظام است، گفت: ازجمله این سرمایه‌ها، نیروی انتظامی است و از آنجائی که حفظ اعتماد عمومی امری مهم است و این امر با ارائه خدمات صادقانه توسط کارگزاران محقق خواهد شد و نیروی انتظامی نیز ازجمله این کارگزاران است.
رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت: اگر بخواهیم خدمات نیروی انتظامی را در کلیه حوزه‌ها بشماریم بسیار زیاد، ضروری، فوری و ارزشمند هستند و دستگاه قضایی این میزان خدمات را به لحاظ ارتباط فی‌مابین و داشتن اهداف مشترک کاملاً احساس و درک می‌کند.
صادقی نیارکی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در ارزیابی و عملکرد در خدمت‌رسانی و برقراری نظم و امنیت در جامعه میان کلیه استان‌ها رتبه برتر را کسب کرد و این امر نشان از تدبیر فرماندهی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان‌برکف انتظامی استان است که جای تبریک و تقدیر دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با همه این توفیقات و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی استان نباید به این مقدار قانع شد و بایستی در جهت ارتقاء خدمات تلاش مضاعف شود و این مجموعه توان این کار را دارد.
عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان با تأکید بر این موضوع که پیشگیری قضایی بالاترین تأثیر را دارد ادامه داد: نیروی انتظامی از شیوه‌های نوین و اطلاعاتی مجرمین را در کمترین زمان دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌دهد و با این افراد برخورد قاطع قضایی خواهد شد
وی بابیان اینکه حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی امری لازم و ضروری است افزود: نیروی انتظامی برای رسیدن به مقصود نیازمند حمایت است و اگر بخواهیم جامعه‌ای امن و با آرامش داشته باشیم حمایت‌ها باید به نحو احسن صورت گیرد و نیروی انتظامی هیچ نقصی برای انجام مأموریت‌ها نداشته باشد.
سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان در ادامه این دیدار با تقدیر از حضور رئیس‌کل دادگستری استان و هیئت همراه در نیروی انتظامی گفت: اگر موفقیتی در حوزه انتظامی به‌دست‌آمده از حمایت‌های دستگاه قضایی استان بوده و ما هم خوشحالیم به‌عنوان سرباز در خدمت نظام و انقلاب هستیم.
وی افزود: اگر تهدیدها سوار نقاط ضعف شوند آسیب ایجاد می‌شود. در سطح جامعه مهم‌ترین عامل که بتوانیم از جرائم پیشگیری کنیم و تهدیدات نتوانند بر ما غلبه کنند بحث حمایت قضایی می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار