شورای برنامه ریزی کانون های فرهنگی تربیتی منطقه 17برگزار شد

تهران(پانا)- شورای برنامه ریزی کانون های فرهنگی تربیتی، با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ ، عباسعلی خانمحمدی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی و سایر اعضای شورای برنامه ریزی کانون های فرهنگی- تربیتی در محل کانون فرهنگی- تربیتی ابوذر تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای برنامه ریزی کانون های فرهنگی تربیتی منطقه 17برگزار شد

مهدی نیکبخت، با اشاره به کسب رتبه نخست کانون فرهنگی- تربیتی میثم و ابوذر در تولید محتوای مجازی در شهر تهران افزود: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و تربیتی کانون ها به عنوان نقش موثر در تقویت باورها، مهارت‌افزایی و نشاط روحی و اجتماعی دانش‌آموزان است .اکنون که تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار گرفته ایم، ادامه روند موجود آسیب های زیادی بر جامعه تحمیل خواهد کرد، رسالت فرهنگی کانون ها با وجود مشکلات مالی به واسطه تعطیلی های ایجاد شده در شرایط شیوع کرونا نه تنها کاسته نشده بلکه با شیوه ای نوین و بیش از گذشته ادامه یافته است.
نیکبخت، در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفه جویی های لازم گفت: ضروریست کانون های فرهنگی- تربیتی پویایی‌های لازم را داشته باشند و تمام فعالیت های آنها بر اساس ساختار و آیین نامه های موجود انجام پذیرد.
وی در ادامه افزود: تمام ساحت‌های پرورشی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، تربیت بدنی و هنری در فعالیت های باید تبلور پیدا کند و کانون ها باید در همه بخش‌های تربیتی سرآمد باشند.
در این جلسه مدیران کانون ها ضمن گزارشی از فعالیت های انجام گرفته به مشکلات ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا اشاره کرده و راهکارهای خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار