"گواتامک" سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه ٦ کلاسه شد

تهران (پانا) - گواتامک روستایی دور افتاده در استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که پس از انتشار تصاویری از کمبود مدرسه در فضای مجازی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با دستور وزیر آموزش و پرورش برای رفع محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
"گواتامک" سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه ٦ کلاسه شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مشکلات کمبود فضای آموزشی برای این ٧٩ دانش آموز با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت برطرف شد.

مراسم خشت گذاری و آغاز عملیات احداث ٦ کلاس درس در این روستا، دوشنبه ٢٨ مهرماه با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، زهرا گیتی نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسئولان انجام و تا چند ماه آینده گواتامک صاحب مدرسه ٦ کلاسه خواهد شد.

اکنون بیش از ٦٠٠ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان توسط نوسازی مدارس در دست ساخت است و در سال ١٣٩٩ اعتباری بالغ ٥٠٠ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار