کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ملارد

بازسازی و بازگشایی پیست دو و میدانی شهید ثمری ملارد

ملارد(پانا)- به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی بازسازی و بازگشایی مجدد پیست دو و میدانی ۴۰۰ متر استاندارد مجموعه ورزشی شهید ثمری شهرستان ملارد در این هفته انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی و بازگشایی پیست دو و میدانی  شهید ثمری ملارد

هفته تربیت‌بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود. به همین منظور به سراغ یکی از همکاران واحد تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد رابعه موسوی رفتیم و از ایشان درباره برنامه‌های انجام شده و در دست اجرای هفته تربیت‌بدنی سوال کردیم.

موسوی ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به دبیران تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان گفت: در سال گذشته اقداماتی نظیر: همایش هفته تربیت‌بدنی و تقدیر از همکاران برتر و مدیران فعال، برگزاری مسابقات دارت و تنیس روی میز برای همکاران اداری خانم و آقا، افتتاحیه المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای، بازدید از هنرستان تربیت‌بدنی و ... انجام می‌شد.

موسوی در پاسخ به این سوال که امسال با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مدارس چه اقداماتی در این راستا انجام می‌شود، گفت: امسال بصورت جدی برنامه‌ی بازسازی و بازگشایی پیست ۴۰۰ متر استاندارد مجموعه ورزشی شهید ثمری ملارد در حال اجراست.

همچنین موسوی افزود: اقداماتی نظیر اجرای برنامه کوچ( کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان و فرهنگیان)، اجرای جشنواره اندیشه خلاق به منظور ایده‌پردازی و ساخت وسایل ورزشی و کمک‌آموزشی درس تربیت‌بدنی، اجرای برنامه خانه پویا در منزل برای دانش‌آموزان، برگزاری دوره‌های آموزشی داوریار ویژه دانش‌آموزان و... هم بصورت مجازی انجام می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار