آموزش تعطیل نیست

جشنواره استانی کلاس مجازی ویژه کلیه دبیران و هنرآموزان فنی و حرفه ای و کاردانش برگزار خواهد شد

کرج (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری جشنواره استانی خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره استانی کلاس مجازی  ویژه کلیه دبیران و هنرآموزان فنی و حرفه ای و کاردانش برگزار خواهد شد

به گزارش دفتر معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز؛ در جلسه هماهنگ با اداره تکنولوژی و گرو ه های آموزشی،اعلام شد:جشنواره استانی (کلاس مجازی من)که ویژه دبیران دوره های اول و دوم متوسطه و هنر آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش در تمامی دروس و رشته ها در 5 محور برگزار می شود .

مهریار کرمی؛معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:هدف اصلی این جشنواره،تبادل نظرات و تجربیات معلمان در بکار گیری شیوه های آموزش مجازی و استفاده از تکنولوژی در خدمت آموزش اداره تکنولوژی و گرو ه های آموزشی و بررسی محتوای درسی استان البرز می باشد.

کرمی اظهار کرد؛ اهداف این جشنواره شامل :بهره مندی دبیران، هنر آموزان و دانش آموزان از جدید ترین و به روز ترین ،روش ها و تکنولوژی آموزش مجازی ، انتقال تجارب موفق دبیران و هنرآموزان در زمینه آموزش های مجازی و شناسایی دبیران و هنر آموزان توانمند و با انگیزه در راستای فعالیت در زمینه آموزش مجازی است.

این مقام مسول در ادامه بیان کرد:این جشنواره در 5 محورقابل بررسی است که شامل:

1-طرح درس ،باتوجه به عدم حضور دانش آموزان و تشکیل کلاس هابه شکل آنلاین و مجازی

2-تجارب و خلاقیت های آموزش مجازی

3- آزمون سازی و طرح سوال مجازی

4- محتوای آموزشی کلاس های مجازی

5-فیلم تدریس دبیران در کلاس مجازی

وی در پایان افزود: نحوه انتخاب آثار برتر، ازمیان آثار ارسال شده پس از داوری در استان ،در هریک از محورهای اعلام شده ،به تفکیک ؛ سه اثر انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. و همچنین مهلت ارسال آثار منتخب در محورهای طرح درس ،تجارب و خلاقیت های تدریس مجازی و آزمون سازی تا پایان دیماه 1399 و مهلت ارسال آثار در محور تولید محتوا و فیلم آموزشی تا پایان بهمن 1399 می باشد.وآثار منتخب ،در مجموعه ای به نام منتخبین،گرد آوری و جهت استفاده همکاران به مناطق ارسال خواهد شد.

آثار خودرا به آدرس ایمیل جشنواره ارسال نمایید.

gashnvarehalborzedu@chmail.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار