معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر:

ستادهای کنکور شهرستانی، شرایط لازم برای حمایت از دانش‌آموزان فراهم کنند

بوشهر(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ستادهای کنکور شهرستانی با همکاری دستگاه‌های محلی، شرایط لازم برای حمایت از دانش‌آموزان در آزمون سراسری سال 1400 فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ستادهای کنکور شهرستانی، شرایط لازم برای حمایت از دانش‌آموزان فراهم کنند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین درتاج در گردهمایی مدیران متوسطه شهرستان تنگستان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فعالیت مدارس اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی مدارس به ویژه برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی، مدیریت ویژه مدرسه(بوم) و طرح ایران مهارت متناسب با وضعیت‌های زرد و قرمز برنامه‌ریزی و عملیاتی شوند.

وی ادامه داد: شورای مدارس با توجه ابلاغیه‌های ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش می تواند در خصوص شیوه فعالیت مدارس تصمیم‌گیری کند.

درتاج با اشاره به آموزش غیرحضوری در شبکه شاد عنوان کرد: با وجود اینکه شبکه شاد دچار برخی از مشکلات است اما معلمان تلاشگران استان اجازه توقف و تعطیلی آموزش مجازی را نداده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر ضرورت تحلیل عملکردهای آموزشی در راستای بهبود کارکردها، تصریح کرد: برنامه عملیاتی مدارس مبتنی بر الگوی ابلاغی جدید تعالی مدیریت مدرسه در چهارچوب برنامه عملیاتی استان تدوین و اجرا شود.

وی با اشاره به بهبود 5 رتبه‌ای استان در کنکور سراسری از سال ۹۲ تاکنون گفت: ستادهای کنکور شهرستانی با همکاری دستگاه‌های محلی، شرایط لازم برای حمایت از دانش‌آموزان در آزمون سراسری سال 1400 فراهم کنند.

گفتنی است در پایان این گردهمایی از افتخارآفرینان حوزه آموزش شهرستان تنگستان در سال تحصیلی 99-98 تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار