تلاش برای آموزش با کیفیت در تاریکی کرونا 

تهران (پانا) - روزهای پاییزی متفاوتی سپری می شود. روزهایی که شاید هیچ‌کس تصوری از آن نداشت. با ورود ویروس کرونا تحولات بسیاری رخ داد که آثار آن در همه جا مشاهده می‌شود. یکی از آثار آن آسیبی بود که به مدارس وارد شد. آسیبی ماندگار که تا سال‌ها در یاد همه خواهد ماند. اما در همین تاریکی، علم، چراغ خود را روشن کرد و با روش دیگری خود را معرفی کرد و اکنون بیشتر مدارس در بستر شبکه آموزشی شاد مشغول هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای آموزش با کیفیت در تاریکی کرونا 

دبیران و دانش‌آموزان دبستان حامی در گفت و گو با پانا از دغدغه‌های آموزش‌های غیرحضوری و این روزها صحبت کردند.

دانش آموزان این دبستان نیز در این ایام در هفته اول با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش‌های حضوری داشتند. آن‌ها به دو گروه تقسیم‌بندی شدند و در مدارس حضور پیدا کردند.
اما کرونا عقب نکشید و این بار شدیدتر شیوع پیدا کرد و آموزش‌ها در این مدرسه به صورت مجازی در بستر شبکه آموزشی شاد دنبال شد.
هر چند شبکه شاد امسال با چهره ای متفاوت ظاهر شد، اما همچنان دغدغه‌هایی را برای معلمان و دانش آموزان در پی دارد.
تبریزی، دبیر پایه چهارم در گفتگو با پانا گفت: این نوع آموزش ها اثر آموزش مجازی را ندارد و مشکلات زیادی در طی آموزش به وجود می آید و ممکن است اشکالات دانش آموزان به طور کامل رفع نشود.
وی در رابطه با شبکه آموزشی شاد ادامه داد: امکانات شبکه شاد نسبت به سال گذشته جدید است اما کافی نیست و همچنان مشکلاتی دارد.
صبا احمدی، دانش آموز مقطع متوسطه دوم گفت: در شبکه آموزشی شاد امکانات جدیدی اضافه شده است که آموزش را راحت تر کرده است و بسیار خوب است و ما می توانیم از ویدیوهای آموزشی معلمان مختلف در کانال‌های درسی استفاده کنیم، اما من پیشنهاد می‌کنم که کلاس‌ها در واتس‌آپ برگزار شود که سرعت بالاتری نسبت به شاد دارد.
مریم جوانبخت، دبیر پایه چهارم در این رابطه به پانا گفت: در شرایط کنونی چاره ای نیست و ما ترجیح می دهیم آموزش ها را همین‌طور ادامه دهیم هرچند قطعا نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد.
او افزود: در آموزش حضوری در این ایام خطر ابتلا به بیماری، معلمان، کادر مدرسه و دانش آموزان را تهدید می کند و والدین اضطراب زیادی خواهند داشت. در مورد آموزش مجازی، شبکه شاد ابزارهای خوبی دارد، اما سرعت آن بسیار پایین است.
پریناز سلامی، دانش آموز مقطع متوسطه اول در مورد آموزش مجازی در شبکه شاد گفت: آموزش مجازی در شبکه شاد بسیار سخت است و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد می کند و ما ممکن است به دلیل قطعی شاد زمان بسیاری را از دست دهیم.

*ستایش زمانی، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار