رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در آیین افتتاحیه سراسری پویش لبخند رضایت:

مشارکت مردم در همه عرصه‌ها زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی مهدوی است

تهران(پانا)- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در آیین افتتاحیه سراسری پویش لبخند رضایت، بیان کرد مشارکت مردم در همه عرصه‌ها زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی مهدوی دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردم در همه عرصه‌ها زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی مهدوی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، سردار مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، محمد صیدلو مدیر کل اموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسولان استانی آیین افتتاحیه سراسری پویش لبخند رضایت در مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) شهرک شاهد شهریار برگزار شد.

سردار مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در این مراسم با قرائت آیه ۷ سوره مبارکه محمد (ص) اظهارات خود را آغاز کرد. [یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم﴿۷﴾ (ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.] گفت: امام خمینی (ره) در تفسیر این آیه می‌فرماید که نصرت الهی دو بخش است، یکی یاری دین خدا و بخش دیگر خدمت به مردم، چرا که سرمایه نظام اسلامی مردم است.

او گفت: اگر مردم در صحنه نباشند استقرار حکومت حق هم با خلل مواجه خواهد شد، کما اینکه امام راحل هم در روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ هم فرمودند به پشتوانه مردم دولت تعیین می‌کنم، پس حضور مردم نقش مستقیمی در اداره جامعه دارد.

مطهری با اشاره به اینکه مردمی که زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) هستند آبروی نظام هستند که باید به آنها بالید، این پویش در آموزش و پرورش را با محوریت فرهنگیان دانست و گفت: این حرکت با هدف به منثه‌ظهور رساندن فرهنگ ایثار و مشارکت مردم در جامعه است، استمرار این فرهنگ بسیار مهم است که تلاش خواهیم کرد مراحل بعدی این پویش را نیز پی بگیریم.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: بسیج فرهنگیان ماموریت دارد برای ارتقاء سطح فرهنگ و پایه‌ریزی تحقق تمدن نوین اسلامی خدمت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار