همزمان با همایش ملی روز روستا وعشایر:

388طرح اشتغال وتوانمندسازی در استان زنجان به بهره برداری رسید

زنجان (پانا) - همزمان با سراسر کشور از 388طرح اشتغال وتوانمندسازی مددجویان تحت حمایت استان زنجان با اعتبار بیش از 128میلیاردریال همزمان با همایش ملی روستا وعشایراز طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
388طرح اشتغال وتوانمندسازی در استان زنجان به بهره برداری  رسید

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اعلام این خبر گفت: مأموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت این نهاد و فراهم کردن بسترهای لازم برای درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف در یک بازه زمانی مشخص، زمان‌دار و هدفمند است.
وی با بیان اینکه این طرح ها با حضور رئیس کمیته امداد مرکز در استان خراسان شمالی و بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد افزود: برای اجرای 388طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت استان زنجان بیش از 128میلیارد ریال اعتبار بصورت وام هزینه شده است.
صفری با بیان اینکه با همین رویکرد در سال گذشته سه هزار و 695 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند ایجاد شده است، افزود: به‌منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه بیش از 87 میلیارد تومان در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد در سال گذشته پرداخت‌شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان یکی از رویکردهای مهم دیگر کمیته امداد استان زنجان در توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف این نهاد را فراهم کردن بسترهای لازم برای مشارکت بیشتر خیران و هم‌افزایی و مشارکت کردن مردم در فرآیند توانمندسازی عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری با هدف زمینه‌سازی برای افزایش بیشتر مشارکت خیران در برنامه‌های توانمندسازی و محرومیت‌زدایی این نهاد ، پای‌کار آوردن مردم به صحنه کارگزاری در حوزه محرومیت‌زدایی و شبکه‌سازی در حوزه کارهای خیرخواهانه به نفع نیازمندان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار