معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

اصلاح تفکر و تحول باید همیشه در درون ما نهادینه شود

تهران(پانا)- جلسه شورای اداری معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور روسای ادارات این معاونت در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح تفکر و تحول باید همیشه در درون ما نهادینه شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به اینکه چالش‌ها همیشه فرصت به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: اگر چالش‌ها را فرصت در نظر بگیریم می‌توانیم پیشرفت بیشتری در امور داشته باشیم، اما اگر چالش‌ها به عنوان یک مشکل و ضعف قلمداد شود و مانع از رشد مجموعه خواهد شد.

او اعتماد به طراوت و شادابی نیروهای جوان در کنار تخصص و تجربه نیروهای کارآزموده را از ضروریات نظام مدیریتی امروز دانست و افزود: تزریق امید و تقویت کار تیمی در مجموعه نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت.

بهارلو با تاکید بر اینکه اصلاح تفکر و تحول باید همیشه در درون ما نهادینه شود و هیچ گاه نباید از تغییر بترسیم تصریح کرد: مقاومت در برابر تغییر و تحول سکون و ایستایی را به همراه خواهد داشت و از اهداف سازمانی تعیین شده خود باز خواهیم ماند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد مستمر از همکاران خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر مجموعه است که می‌تواند منجر به بهره‌وری سازمانی شود و نتایج درخشانی را به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار