معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

راهکارهای اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان تدوین شد

تهران(پانا)- نشست کارگروه خدمات آموزشی شهرستان های استان تهران، با حضور کلیه اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان تدوین شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان، گفت: 12 منطقه آموزشی استان، امسال درگیر طرح خرید خدمات آموزشی هستند که با تشکیل کمیته اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان درخواست‌های آنان در کمیته مذکور به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او 19 هزار دانش آموز استان را در سال گذشته مشمول استفاده از طرح خرید خدمات آموزشی دانست و افزود: این دانش‌آموزان در 326 کلاس درس در سطح استان مشغول به تحصیل و استفاده از خدمات آموزشی بودند.

بهارلو با تاکید بر این که این طرح یک طرح ویژه است و با توجه به ضرورت‌ها و شرایط خاص باید اجرایی شود، تصریح کرد: باید احراز مصادیق فقدان و کمبود ظرفیت کافی در مدارس دولتی محسوس شود تا بتوانیم از خدمات این طرح بهره ببریم .

این مقام مسئول با استفاده از به کارگیری 619 نیروی آزاد در این طرح در سال گذشته، یادآور شد: بررسی صلاحیت های حرفه ای و عمومی نیروهای آزاد از هسته گزینش استان باید انجام و اخذ تاییدیه گزینش جهت نیروهای آزاد الزامی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه واگذاری کامل یک مدرسه دولتی به خرید خدمات آموزش ممنوع است، اظهار کرد: جهت خرید خدمات آموزشی اصل بر برگزاری مناقصه مطابق مقررات است و تمهیدات برگزاری مناقصه باید فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار