استاندار خوزستان: نظارت و تعیین شاخص، محرکی جهت ایجاد تعهد در مدیران دستگاه ها

اهواز (پانا) -استاندار خوزستان در جشنواره شهید رجایی و آیین تقدیر از دستگاه های برتر استان گفت باید سعی کنیم تا با تعیین شاخص امتیازی ملموس برای کارمندان ادارات ایجاد کنیم و شاهد رقابت دستگاه ها با یکدیگر در جلب رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر باشیم.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: نظارت و تعیین شاخص، محرکی جهت ایجاد تعهد در مدیران دستگاه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جشنواره شهید رجایی و آیین تقدیر از دستگاه های برتر استان با تأکید بر تلاش هرچه بیشتر دستگاه ها در جلب رضایت ارباب رجوع گفت: جشنواره شهید رجایی با توجه به شیوع ویروس کرونا در مقیاسی کوچکتر برگزار شد و از دستگاه های برگزیده ای که خدمات و عملکرد بهتری برای ارباب رجوع نسبت به دیگر دستگاه ها ارائه می دادند را طبق شاخص های امور استخدامی کشور انتخاب کرده و از آنها تقدیر به عمل آمد.

او گفت: امیدواریم که چنین جشنواره هایی باعث ایجاد رقابت بیشتر در ارائه کیفیت بهتر خدماتی به ارباب رجوع شود تا بتوان شاهد رضایتمندی بیشتر مردم عزیز از دستگاه های اداری باشیم.

شریعتی افزود: در حال حاضر این رضایتمندی به طور نسبی است، بعضی از دستگاه ها شرایط خوبی دارند و عملکرد بعضی از دستگاه های دیگر باعث ایجاد نارضایتی بسیار بالای مردم شده است و رضایتمندی از بعضی دستگاه ها هم متوسط است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: باید سعی کنیم تا با تعیین شاخص امتیازی ملموس برای کارمندان ادارات ایجاد کنیم تا شاهد رقابت دستگاه ها با یکدیگر در جلب رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار