قانون اصلاح‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری در نوبت صحن قرار دارد

کاظمی: اصلاح قانون انتخابات مجلس به زمانی دیگر موکول شد/ پنج تا شش ماده از قانون انتخابات شوراها برای بررسی باقی مانده است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس یازدهم گفت قانون انتخابات ریاست‌جمهوری با استفاده از طرح‌ نمایندگان و لایحه دولت اصلاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
قانون اصلاح‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری در نوبت صحن قرار دارد

به گزارش روابط عمومی مجلس، سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: این قانون حاصل سه طرح از نمایندگان و لایحه دولت است، در این راستا کمیسیون شوراها کارگروهی تشکیل داده و خروجی آن ادغام طرح‌ها و لایحه دولت بود.

وی ادامه داد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در حال اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری است که اصلاحات این قانون با تلفیقی از لایحه و طرح‌های نمایندگان انجام می‌شود، قانون اصلاح‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری در نوبت صحن قرار دارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار کمیسیون قرار دارد، تصریح کرد: پنج تا شش ماده از قانون انتخابات شوراها برای بررسی باقی نمانده که بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه با پایان بررسی در نوبت کار صحن قرار می‌گیرد.

وی درباره زمان بررسی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نزدیک است اصلاح قانون انتخابات مجلس به زمانی دیگر موکول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار