با حضوررییس آموزش وپرورش بهاباد

مدیر آموزش وپرورش بهاباد با مدیر عامل شرکت آرون پاد دیدار کرد

بهاباد (پانا) - مدیراداره آموزش وپرورش روز دوشنبه به اتفاق جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش بهابادبا حضوردرشرکت آرون پاد با مدیر عامل این شرکت دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش بهاباد با مدیر عامل شرکت آرون پاد دیدار کرد

حسن رزاقی بهابادی در این دیدار ضمن تشکر از زحمات سلطان زاده مدیر عامل شرکت آرون پاد خواستار همکاری و مساعدت هر بیش تر این مجموعه در زمینه تعلیم و تربیت و کمک به مدارس شد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد ادامه داد: همه ما در دستگاه تعلیم و تربیت بر آن هستیم که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد توجه مقام معظم رهبری است پیش رفته و برابر رسالت واقعی آموزش و پرورش امورات محوله را پیش ببریم.

وی بابیان اینکه هدف ما در آموزش و پرورش فقط آموزش صرف محفوظات علمی به دانش آموزان نیست و ما در تلاش هستیم که نسل آینده جامعه ای خداباور، آگاه به حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، فنی و جامعه پذیر باشد افزود: تقویت آموزش و پرورش تقویت جامعه است.

مدیر داخلی آرون پاد در این دیدار ضمن با اهمیت خواندن آموزش و پرورش و ضرورت توجه شرکت ها و دستگاه های مستقر در منطقه به این حوزه مهم، بر آمادگی هر چه بیشتر جهت کمک به آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی بااشاره به اینکه آموزش و پرورش جایگاهی بس رفیع و عظیم دارد و همه باید حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت را درک کنند گفت: آموزش و پرورش مغز جامعه است و اگر این دستگاه تقویت و حمایت شود، جامعه تقویت می شود.

در پایان مسائل ومشکلات پیش روی اداره آموزش و پرورش بهاباد مطرح وطرفین در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار: اخوان بهابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار