رئیس جدید اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس جدید اردوگاه کشوری و ملی شهید میرزا کوچک خان رامسر از سوی مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، طی حکمی ناصر قاسمی به عنوان رئیس جدید اردوگاه کشوری رامسر منصوب شد و از زحمات مصطفی جنت فریدونی رئیس قبلی اردوگاه تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا در محل اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر و با حضور علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی، اسماعیل بحری زاده، قائم مقام سازمان دانش آموزی، مدیران کل حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر و تعدادی ازکارکنان اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان برگزار شد.

در این مراسم ابلاغ ناصر قاسمی به وی تحویل شد که درآن قید شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و سیاست های ریاست محترم جمهوری ضمن توجه به اولیت ها و سیاستهای معاونت پرورشی وفرهنگی، زیر نظر اداره کل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی در جهت تحقق اهداف و وظایف معاونت، اهتمام داشته باشید.

از جمله مسئولیت های قبلی ناصر قاسمی می توان به مسئول دبیرخانه نماد و مسئول خانه های معلم استان بوشهر اشاره کرد.

اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر جز 4 اردوگاه برتر کشور است که بین جاده رشت - رامسر و در فاصله 5 کیلومتری شهر چابکسر در مجاورت تله کابین رامسر قرار دارد و از موقعیت بسیار مطلوبی بهره می برد که در دو بخش جنگی و دریایی آماده خدمات رسانی اردویی به دانش آموزان و فرهنگیان کشور است.

امید است که با از بین رفتن خطر شیوع بیماری کرونا و برگزاری مجدد اردوهای دانش آموزی جانی دوباره به فضای اردوگاه های کشور ببخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار