رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

برگزاری انتخابات انجمن اولیا ومربیان به صورت الکترونیکی تا نیمه اول آبان ماه 99

سنندج(پانا)-رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از برگزاری انتخابات انجمن اولیا ومربیان تا نیمه اول آبان ماه خبرداد و گفت: انتخابات امسال به صورت الکترونیکی در بستر همگام انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات انجمن اولیا ومربیان به صورت الکترونیکی تا نیمه اول آبان ماه 99

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، محمدایوب فیض پور با اعلام این خبر گفت: نظر به استمرار شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی خانواده های دانش آموزان انتخابات انجمن اولیا و مربیان امسال به صورت الکترونیکی برگزار می شود و زیرساخت لازم برای این کار در بستر همگام فراهم شده است.

فیض پور ادامه داد: مدارسی که کمتر از 50 نفر دانش آموز دارند در صورت داشتن فضای مناسب و به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند انتخابات را به صورت حضوری برگزار کنند.

وی با بیان اینکه امکان برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان علاوه بر بستر همگام از طریق شبکه دانش آموزی شاد نیز فراهم شده است؛ گفت: مدارسی که این امکان را فراهم کرده اند می توانند با بهره گیری از این سامانه انتخابات را برگزار کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان بر ارتباط مستمر مدیران مدارس با اولیا و مربیان تاکید کرد و اظهارکرد:تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی و مهارت های خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه از زیر نظام راهبری و مدیریت برنامه ابلاغی سال 99 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار