افتتاح یک باب دبیرستان 12 کلاسه استعدادهای درخشان در گنبدکاووس

گلستان(پانا)- با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی دبیرستان 12 کلاسه متوسطه دوره اول استعدادهای درخشان در شهرستان گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک باب دبیرستان 12 کلاسه استعدادهای درخشان در گنبدکاووس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، در آیین افتتاح این آموزشگاه گفت: از سال ۷۷ تا به امروز، هزار و ۴۱۵ مدرسه با ۶ هزار و ۹۴۴ کلاس درس در این استان ساخته شده که ۶۰۱ مدرسه آن با مشارکت خیران بوده است.

یاسر لیوانی افزود: امسال ۳۱ مدرسه با ۱۷۲ کلاس درس با هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال تحویل به آموزش و پرورش گلستان است که ۲۶ مدرسه آن با مشارکت نیکوکاران ساخته شده است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه استعدادهای درخشان گنبدکاووس برای جذب نخبگان دانش آموزی در سطح متوسطه استان گلستان ساخته شده است.

کمال الدین نظرنژاد خاطرنشان کرد: این مدرسه با هزینه ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده که ۱۵ میلیارد ریال آن از طریق مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم چی و الباقی از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان است و امروز با ۲۲۰ دانش آموز محصل افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی هم اکنون ۲۳ مدرسه با مشارکت نیکوکاران در گنبدکاووس در حال ساخت، تکمیل و بهره‌برداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار