حضور فعال بسیج دانش آموزی در چهلمین نمایشگاه دفاع مقدس

مشهد(پانا)-  در نمایشگاه هفته دفاع مقدس  مشهد غرفه بسیج دانش آموزی  مورد توجه و استقبال دانش آموزان، جوانان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال  بسیج دانش آموزی در چهلمین نمایشگاه دفاع مقدس

غرفه بسیج دانش آموزی چهلمین نمایشگاه دفاع مقدس در مشهد مقدس یادآور روزهای عشق، ایثار و اقتدار ملی به نسل جوان انقلابی بود.

محمدصادق هاشمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: در طراحی این غرفه از فضای زمان دفاع مقدس و شیوه دفاع همراه با محیط آموزشی بهره گیری شده است.

وی افزود: در بخشی از این غرفه ها با فضاسازی تلاش شده است خاطرات آموزشی دهه های ۵۰ تا ۶۰ برای بازدیدکنندگان تداعی شود و کتاب های درسی و فضای جنگی دوران دفاع مقدس برای نوجوانان به نمایش درآمده است تا نسل جدید بتوانند ایثارگری های هم سن و سالان خود را بهتر درک کنند.

وی ادامه داد: تلاش شد، بازدید کنندگان به ویژه دانش آموزان به خوبی درک کنند که جنگ دشمن هنوز با انقلاب ادامه دارد و گرچه سنگرها و شیوه جنگ عوض شده، اما هنوز دفاع از میهن اسلامی در جبهه های مختلف ادامه دارد و دانش آموزان امروز بسیار آگاه تر از دانش آموزان دیروز باید از سنگرها دفاع کنند و به دفاع از انقلاب اسلامی و شهیدان میهن بپردازند.

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۶۶ ویژه برنامه در استان خراسان رضوی در قالب نمایشگاه ها، همایش ها و جشنواره های مختلف برگزار شد که برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از جمله این برنامه ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار