استان زنجان در دوران دفاع مقدس به دیار غواصان دریادل و خط شکن مشهور بود

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس با فرمانده سپاه انصارالمهدی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
استان زنجان در دوران دفاع مقدس به دیار غواصان دریادل و خط شکن مشهور بود

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان سپاهی و نیروهای بسیجی با شجاعت و اخلاص و با نثار جانشان در برابر متجاوزین و دشمنان نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه استان زنجان سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد ادامه داد: از جمله این شاخصه ها حضور غواصان دریادل بود که افتخارات بسیار زیادی در پیروزی رزمندگان در برابر دشمنان آفریدند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه دیدار که دادستان مرکز استان، معاونین و روسای سازمانهای تابعه قوه قضاییه نیز حضور داشتند تصریح کرد: امروز هم صحنه، صحنه جنگ است، اما متفاوت با دوران ۸ سال دفاع مقدس. جنگ امروز ما با دشمن، به شکل دیگری است. بنابراین بایستی مانند دوران دفاع مقدس، دفاعی جانانه و شجاعانه با دشمنان نظام و کشور انجام دهیم.

صادقی نیارکی اظهار کرد: امروز باید همه قدردان امام، رهبری، شهدا و ایثارگران باشیم و تمام توان خود برای خدمت صادقانه به نظام و کشور بکار ببندیم، چرا که این فرصت‌های خدمتی زودگذر هستند، نکند بعد از سپری شدن این فرصت‌ها حسرت کارهای نکرده را بخوریم و شرمنده شهدا شدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه دستگاه قضایی استان آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با کلیه سازمانها، نهادها بخصوص سپاه پاسداران برای انجام وظایف اعلام می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار