معلمان باید به گونه ای دانش آموزان را تربیت کنند که دوستدار خود، محیط زیست و جامعه باشند

مشهد(پانا)- همایش طبیعت یاران جوان دانش آموز با هدف ترویج فرهنگ طبیعت دوست داشتنی و هوای پاک با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه۶ معاونت پرورشی این ناحیه و مدیران شهرداری، در سالن اجتماعات دبستان پسرانه دکتر شهرستانی ناحیه ۶ مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان باید به گونه ای دانش آموزان را تربیت کنند که دوستدار خود، محیط زیست و جامعه  باشند

نورالله جوانشیری، مدیر ادارۀ آموزش و پرورش ناحیۀ شش مشهد، در راستای درخت‌کاری و تربیت و آموزش صحیح دانش آموزان، عنوان کرد: ما باید برای آبادانی کشور فکری کنیم و نسبت به کشور خود حساس باشیم. این تغییرات همه به دست ما و شما، به وقوع می پیوندند.
او در ادامه بیان کرد: بنا بر یکی از بند های سند تحول بنیادین درآموزش و پرورش، معلمان باید به گونه ای دانش آموزان را تربیت کنند که آنها دوستدار خود، محیط زیست خود، جامعۀ خود و محیط اطراف خویش باشند.
جوانشیری گفت: یکی از خواسته های من از هر یک از مدیران گرامی، در سال گذشته، کشت یک عدد درخت بود که در نتیجۀ این درخواست، 2500 درخت در منطقۀ شش آموزش و پرورش مشهد کاشته شد.
جوانشیری درادامه تأکید کرد: جایی که باید در آن مشکلات جامعۀ حل شود، در آن به محیط زیست احترام گذاشته شود و برای کاهش آلودگی هوا فرهنگ سازی شود، مدارس است که باید به مدارس زندگی تبدیل شوند.
در ادامۀ این همایش، پس از اجرای گروه سرود این دبستان، مسئولین حاضر، زنگ هوای پاک را به صدا در آوردند و هدایایی از جمله درختچه، به آنها تقدیم شد. سپس مسئولین دبستان، با اتمام مراسم از میهمانان پذیرایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار